skip to main
|
skip to sidebar
Grup de monitors d´educació ambiental
Coneix el que fem
dilluns, 3 de maig del 2010
Taller i exposició de cuines solars
Ensenyam com fer cuines que funcionen amb l´energia del Sol. També feim exposició a fires. N´hi ha de molts tipus per lo qual s´adapten a qualsevol usuari.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
e-mail
alumneducador@gmail.com
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada